Fundació Villablanca - Grup Pere Mata

El Grup Pere Mata és un operador de serveis integrals datenció a les persones que, en collaboració amb els departaments de Salut i dAcció Social i Ciutadania de la Generalitat, gestiona diversos dispositius i serveis públics datenció sanitària i social a les persones, mitjançant 2.100 professionals de la salut i dels serveis socials.

OVERVIEW

This domain fundaciovillablanca.cat presently has a traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have sifted twenty pages within the web site fundaciovillablanca.cat and found one hundred and seventy-one websites referring to fundaciovillablanca.cat. We were able to unearth three public networking sites belong to fundaciovillablanca.cat.

FUNDACIOVILLABLANCA.CAT RANKINGS

This domain fundaciovillablanca.cat is seeing variant amounts of traffic throughout the the year.
Traffic for fundaciovillablanca.cat

Traffic ranking (by month) for fundaciovillablanca.cat

Traffic ranking by day of the week for fundaciovillablanca.cat

Fundació Terres de LEbre Pere Mata - Grup Pere Mata

El psiquiatre Antonio Labad, nou president de la Fundació Pere Mata Terres de l Ebre. Aprenentage en servei al SRC d Amposta de la Fundació Pere Mata Terres de l Ebre. Arteràpia a l Hospital de Dia Infantil i Juvenil de Tortosa.

Fundacio Pere Mata - Grup Pere Mata

La Llar residència Tarragona de la Fundació Pere Mata visita el Saló Bestial de Reus. Activitat intergeneracional a la Residència del Barri de Vallbona de la Fundació Pere Mata. Nova decoració a la Residència Jaume Batlle de la Fundació Pere Mata. Voluntaris de l empresa CHEP a la residència Monestir de Sant Bart.

Grup Pere Mata - Grup Pere Mata

L Exposició Parelles Artístiques s inaugurarà a Cambrils el 28 de març. Josepa Cortés celebra el seu 105è aniversari al Centre Sociosanitari Monterols. El Centre Especial de Treball de la Fundació Pere Mata, a España Directo.

Grup Pere Mata - Grup Pere Mata

Institut Pere Mata - Grup Pere Mata

Dia Mundial de la Salut 2018. Ja estem de ple a la setmana santa i al .

Institut Villablanca - Vila-seca Reus - Grup Pere Mata

Recerca, Docència i Innovació. Rehabilitació sala Xaloc a les Unitats de Pirineus-Mediterrànea de Villablanca Serveis Assistencials. El passat dimarts 28 de juliol vam realitzar a Villablanca Serveis Assistencials un mati festiu amb els usuaris de Mediterrània, unitat psicogeriàtrica de Pirineus en la que resideixen quaranta usuaris de la.

Instituto Paulo Freire - Bellisens - Grup Pere Mata

Recerca, Docència i Innovació. Villablanca Social ha signat un conveni perquè alumnes de la Casa dOficis de lAjuntament de Tarragona puguin realitzar pràctiques en Bellissens. Es tracta dalumnes del curs.

WHAT DOES FUNDACIOVILLABLANCA.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundaciovillablanca.cat Mobile Screenshot of fundaciovillablanca.cat Tablet Screenshot of fundaciovillablanca.cat

FUNDACIOVILLABLANCA.CAT HOST

I found that the main root page on fundaciovillablanca.cat took one thousand five hundred and sixty-one milliseconds to stream. We could not observe a SSL certificate, so we consider fundaciovillablanca.cat not secure.
81.25.127.122

SERVER OPERATING SYSTEM

I identified that fundaciovillablanca.cat is weilding the Apache/2.2.22 (Unix) operating system.

Fundació Villablanca - Grup Pere Mata

DESCRIPTION

CONTENT

This domain had the following in the site, "Fundació Villablanca revisa la terminologia dels trastorns del desenvolupament intel lectual." Our analyzers analyzed that the web site stated " La Unitat de Recerca en Trastorns del Desenvolupament Intellectual -UNIVIDD- de Fundació Villablanca ha publicat una revisió sobre levolució històrica dels termes." The Website also stated " Inauguració de lexposició Escoltant els colors el dia 30 de novembre a les 17h. Nova eina per diagnosticar més fàcilment l autisme en adults amb discapacitat intel lectual. La Unitat dInvestigació en Discapaci." The website's header had Salut as the most important search term. It was followed by Salut Mental, Psiquiatria, and Docència which isn't as highly ranked as Salut. The next words they uses is Formació. Investigació was also included and could not be seen by web engines.

VIEW OTHER BUSINESSES

Fundació Vincle

Col labora amb la fundació.

Fundació Xamfrà

El Centre Especial de Treball. Creiem més en les capacitats que en les dificultats. Et donem les eines per a assolir una vida adulta plena. Gaudir del temps de lleure és essencial per viure plenament. Avancem plegats amb les famílies. Sigues una empresa compromesa,.

Fundació Xarxa dEspectacle Infantil i Juvenil de Catalunya

Infantil i Juvenil de Catalunya. Dia mundial Teatre Infantil i Juvenil 2018. El dimarts 20 de març de 2018 és el dia mundial del Teatre Infantil i Juvenil. Amb el lema PORTA UN NEN AL TEATRE, l Associació ASSITEJ. El Centre de Titelles de Lleida, premi nacional de Cultura 2018.

UT Fundacite Amazonas MPPEUCT MPPEUCT Unidad Territorial Fundacite Amazonas

Realizada reunión de Coordinación en la UT Amazonas. Quién Inventó la Película Fotográfica? Como Dibujar Facil una Caricatura. Realizado Encuentro de Estudiantes Universitarios con Discapacidad en Amazonas. Realizada reunión de Coordinación en la UT Amazonas. Quién Inventó la Película Fotográfica? Marzo 23, 2018. Como Dibujar Facil una Caricatura.

Inicio - UT MPPEUCT - Fundacite Aragua

Ministerio del Poder Popular para Educacion Universitaria Ciencia y Tecnologia. Misión, Visión y Objetivos. Unidad de Tecnologías de la Información y la Comunicación. Unidad de Promoción y Socialización del Conocimiento. Unidad de Apoyo a Programas, Proyectos y Comunidades. Área de Talento Humano en la Unidad de Gestión Administrativa. Unidad de Administración y Custodia de Bienes Públicos.